مـــن و تــــو
دنیا یه رنگین کمونه... هفت رنگ داره... کمونه... قشنگه... اما زودگذر... به وب ما خوش اومدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 42048
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



ABOUT
CATS
TAGS
PAST
LINKS
POSTS
CODES
TEMP
مـــن و تــــو
me & u
سه شنبه 25 مهر 1391

سلام بچه ها.خوبید؟

من اصلا خوب نیستم.بسیار خسته ام.دارم هفته پرامتحان و سختی رو پشت سر میذارم.

یکشنبه امتحان جغرافی،دوشنبه:امتحان آرایه و منطق و تاریخ،سه شنبه:تاریخ ادبیات،چهار شنبه جامعه و عربی،پنج شنبه هم فکر کنم ادبیات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی داریم میمیریم.دیروز که هر سه زنگ امتحان داشتیم،داشتم برای یکی از بچه ها منطق توضیح میدادم.زنگ قبلش امتحان آرایه ها داشتیم.یه جایی از کتاب مردَف رو توضیح میده.تو کتاب منطق هم یه جا هست که معرَف و معرِف رو توضیح میده.من داشتم این معرف ها رو میگفتم که به دوستم گفتم حالا بگو.بدبخت قاطی کرده بود داشت میگفت مردَف و مردِف!!!!!!!!!!!!!!!بد جور درسا رو قاطی کرده بود.

امروز هم امتحان داشتیم.ولی بسیار بسیار راحت بود.چون کتاب رو خورده بودم.

خدا بقیش رو به خیر بگذرونه.

راستی بچه ها شما از حدیثه خبر ندارید؟چند وقته این دختر دایی ما پیداش نیست.اگر ازش خبری شد بگید سمیرا کارت داره.

ممنون.



نظرات شما عزیزان:

لیلا جون
ساعت16:28---17 بهمن 1391
سلام.میدونم از دیدن پیام من کلی حال کردی!

وداری به خودت میبالی میگم که:میسی که اومدی عسیسم احتمالا هیچکس حالمو درک نمی کنه جز اونی که کارخونه تی تاب به نامش کرده باشن


MeRLin
ساعت17:47---2 آبان 1391
سلام دوست عزيز



اگر مايل ب تبادل لينک هستي وبلاگ منو با عنوان:



فن پيچ سريال مرلين



لينک کن بعد به من خبر بده تا با چه عنواني لينک کنم



---------------------------------



با تشکر مديريت وبلاگ



www.merlin-fans.loxblog.com
میگم که:ok


پرنسس
ساعت18:03---26 مهر 1391
سلام سمیرا جون.وبلاگ خوشملتو دیدم.اونورا بیا

خوشحال میشم.

تبادل لینک هستی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





samira